شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ترجمه مدیریت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

حتما شما هم به عنوان مدیر یک تیم استارتاپی، مجموعه‌ای جوان، پرانرژی و با استعداد دارید، زمان و انرژی زیادی صرف شناخت بازار هدف خود کرده‌اید، نیاز‌های آن‌ها را به خوبی شناخته‌اید، محصول یا خدمتی را طراحی و ایجاد کرده‌اید و یقین دارید محصول یا خدمت شما به شدت کارآمد است و مشکلات جامعه هدفتان را برطرف می‌کند. به اندازه دلخواهتان مشتری ندارید؟ مشکل کجاست؟ چرا همه استارتاپ‌ ها پس از ساخت محصول کاسه چه کنم دست می‌گیرند، مایوس می‌شوند و نمی‌دانند چه‌طور محصول یا خدمت ارزشمندی که تولید کرده‌اند را بفروشند؟؟

بازاریابی، رکن اصلی هر استارتاپ!

بازاریابی هم علم است و هم هنر! بازاریابی معمولا سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین بخش هر کسب و کار است. هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات واقعا سرسام‌آور است و تیم‌های استارتاپی، به ویژه آن دسته‌ای که هنوز سرمایه‌ای جذب نکرده‌اند قادر نیستند چنین هزینه‌هایی بپردازند. پس چاره چیست؟

یکی از اثربخش‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی، بازاریابی دیجیتال است و رکن اصلی بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا است. این سبک از بازاریابی که به آن بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ (content marketing) می‌گویند، هزینه‌های بازارایابی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و پس از مدتی کار جدی در این حوزه، موجب ارتقای رتبه سایت شما از دید موتور‌های جست‌و‌جو می‌شود. این‌جاست که سیلی از کاربران به سمت سایت شما روانه می‌شود و این زمان شگفت‌‌انگیز رشد کسب‌ و ‌کار شما است. میلیون‌ها کاربر ممکن است روزانه از سایت شما بازدید کنند و شما می‌توانید آن‌ها را به خریدار تبدیل کنید.

 بازاریابی
 بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به چه معناست؟

بازاریابی محتوا بدین معنا است که محتوای اثربخش و شخصی برای وب‌سایت خود آماده‌کنید و در زمان مشخص منتشر کنید. از محتوا‌ها برای جذب مشتری و تبدیل بازدیدکننده‌ها به مشتری استفاده کنید. فراموش نکنید که می‌توانید این محتوا‌ها را چندین بار استفاده کنید و در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستاگرام و .. به اشتراک بگذارید. این کار با نام بازاریابی شبکه‌های اجتمای یا سوشال مارکتینگ شناخته می‌شود که رکن اصلی آن نیز محتوای جذاب و اثربخش است.


تولید محتوا با فریلنسینگ

پس از یک سال تجربه در زمینه فریلنسینگ اگر راه و روش درستی پیش بگیرید، متمرکز کار کنید و شیوه‌های ارایه کار را یاد بگیرید، مشتری‌های ثابتی خواهیدداشت که به کار شما ایمان دارند. علاوه‌بر آن‌ها صفی از مشتری‌های جدید که هر روز بر تولید محتوا تعدادشان افزوده می‌شود، می‌خواهند تجربه همکاری با شما داشته‌باشند. اما این شرایط یک شبه به‌دست نمی‌آید.

برگرفته از وبلاگ ناربو چنین شرایطی نتیجه سخت کار کردن، زمان‌بندی خوب و آموختن مهارت‌های موردنیاز یک فریلنسر است. اگر تصمیم دارید به طور جدی فریلنس کار کنید، تیم ناربو چند راه‌کار برای افزایش درآمد در سال اول کار را فراهم کرده که به تولید محتوا شما کمک خواهدکرد؛

1. انتخاب تخصص تولید محتوا در فریلنسینگ

اگر یک فریلنسر تازه‌کار باشید و سفارش‌های زیادی نداشته باشید، ممکن است خود را برای انجام هرکاری آماده کنید. اما برای حرفه‌ای شدن باید تخصص خاصی تولید محتوا داشته باشید و فقط کارهای مرتبط با آن را انجام دهید. ممکن است بپرسید اگر فقط کار خاصی را انجام دهم، چگونه می‌توانم درآمد بیشتری کسب کنم؟ به‌سادگی! دستمزد یک متخصص بیشتر از یک کارمند معمولی است. اگر مشتری بودید و می‌خواستید کسی را برای دیجیتال مارکتینگ محصول خود استخدام کنید، تولید محتوا ترجیح می‌دادید با کسی کار کنید که در همه امور کار می‌کند؟ یا کسی که فقط دیجیتال مارکتینگ کار می‌کند اما به کار خود کاملا مسلط است؟

تصمیم تولید محتوا این‌که دقیقا چه کارهایی را انجام می‌دهید و چه کارهایی را انجام نمی‌دهید، سخت‌ترین و مهم‌ترین تصمیم تولید محتوا شغلی شماست. گاه ممکن است پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی داشته‌باشید یا نیازهای مالی به شما هجوم بیاورند. اما به آینده بلندمدت شغلی فکر کنید و تنها یک راه را درپیش بگیرید.

2. مشتری ایده‌آل تولید محتوا خود را مشخص کنید

پیش از این‌که برای کار خود بازاریابی کنید، باید بدانید دقیقا به دنبال چه مشتری‌هایی هستید. آیا می‌خواهید وب‌سایت‌هایی برای صاحبان کسب‌وکارهای تولید محتوا کوچک طراحی کنید؟ یا هدف شما شرکت‌های بزرگ هستند؟ برای مشخص شدن مشتری‌ ایده‌آل این سوال‌ها را از خود بپرسید؛

  • خدمات من به کمک چه کسب‌وکارهایی می‌آید؟
  • آیا کسب‌وکار موردنظر می‌تواند با من کار کند؟
  • چه اشخاصی در روند کار من هستند؟ سن، جنسیت، تحصیلات تولید محتوا و موقعیت جغرافیایی آن‌ها را مشخص کنید.

3. یک وب‌سایت نمونه‌کار با کیفیت برای خود تولید محتوا بسازید

بهترین روش برای معرفی کار خود، ارایه نمونه کار در قالب یک وب‌سایت است. این وب سایت باید تخصص شما را نشان دهد، نکته‌های برجسته در تجربه‌های قبلی را به نمایش بگذارد، شما را معرفی کند و اطلاعات تولید محتوا تماس شما را نشان دهد.

4. قیمت‌ تولید محتوا گذاری کنید

هرچقدر هم به کار خود علاقه داشته باشید، بدون پول نمی‌توانید زندگی را بگذرانید. پس باید به اندازه کافی درآمد داشته باشید. اگر کیفیت کار بالایی ارایه دهید، مشتری‌ها از پرداخت قیمتی بالاتر از قیمت معمول بازار خودداری نخواهندکرد. دقت داشته باشید کیفیت تولید محتوا اهمیت فراوانی دارد، اگر کار بی‌کیفیتی ارایه کنید و توقع درآمد بالا داشته باشید مشتری‌های خود را از دست خواهیدداد.

5. شبکه‌ مشتریان ایجاد کنید

شبکه‌ای از دوستان، همکاران و مشتری‌ها ایجاد کنید. ارتباطات خود را قوی کنید تا از این طریق به مشتری‌های جدید معرفی شوید. با این کار مشتری‌های جدید تولید محتوا خودشان به سراغ شما می‌آیند و نیازی نیست تلفن را به‌ دست بگیرید و به دنبال مشتری باشید. یا ایمیل‌های فراوان بفرستید و منتظر نتیجه بمانید.

6. مرتب به‌روز شوید

منظور از به‌روز شدن اطلاعات جدید درمورد کسب‌وکارهایی است که جدید تولید محتوا راه‌اندازی می‌شوند و به خدمات شما نیاز دارند. همچنین شما باید وب‌سایت خود را مرتب به‌روز کنید. محتوای ارزشمند و باکیفیت تولید کنید و خود را به عنوان یک متخصص به مخاطبان بشناسانید.

7. انتشار پست وبلاگ در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا دیگر

وبلاگ شما مخاطبانی خواهدداشت، کسانی هم از طریق جستجو در موتورهای جستجو شما را خواهندیافت. با این حال یکی از بهترین شیوه‌های دیده شدن تخصص، وبلاگ و شخص شما بازنشر محتوای وبلاگ در وبلاگ‌های دیگر، شبکه‌های اجتماعی و نشریات آنلاین است.

نکته‌هایی که در این مطلب توضیح دادیم برای پیشرفت در کار فریلنسینگ است. هر فریلنسر با توسعه مهارت‌ها و تولید محتوا تخصص خود می‌تواند درآمد بیشتری کسب کند. تجربه‌های فریلنسینگ خود را با ناربو در میان بگذارید.

بازاریابی از طریق تلفن همراه

تلفن های همراه تبدیل به یک جزء ضروری در زندگی ما شده اند و بسیار مهم است که بازاریاب ها به اهمیت این مساله توجه ویژه ای نمایند. تلفن‌ همراه در طول روز در جیب ما و هنگام خواب کنار ما است و ما در طول روز هر لحظه به آن سر می‌زنیم و آن را وارسی می کنیم. این امر اهمیت موضوع بازاریابی از طریق تلفن همراه را افزایش می دهد.

روش های زیادی مانند پیامک و استفاده از انواع نرم افزارها برای بازاریابی در تلفن های همراه وجود دارد و پیدا کردن بهترین راه و روش، بسیار کلیدی و مهم است. در بازاریابی دیجیتالی شما باید این مساله مهم را مد نظر قرار دهید که در فضای دیجیتالی مورد نظر، تلفن همراه یک جزء مهم و غیرقابل حذف است.

6- اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی بستری ارائه می دهد که مجموعه اجزای بازاریابی دیجیتالی شما را یک دست و هماهنگ می کند. بدون آن، بازاریابی شما مانند پازلی می شود که تکه اصلی آن وجود ندارد. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، جریان کارها و وظایف درون مجموعه را جهت دهی و هماهنگ می کند. مهم تر از همه، این نرم افزار نتایج و بازدهی سرمایه مجموعه دیجیتالی شما را می سنجد و به کارآمدی بیشتر آن کمک می کند.

اتوماسیون بازاریابی در حالت بهینه به شما این دید را می دهد که مشخص کنید چه برنامه هایی درست کار می کنند و کدام یک دارای مشکل هستند. این اتوماسیون به شما میزان و سنجه ای ارائه می کند که تاثیر بازاریابی بر خروجی را بررسی و تحلیل کنید.

در این مطلب قصد داشتیم شما را با روش های گوناگون تبلیغ در بازاریابی دیجیتالی آشنا کنیم و راهبردها و راهکارهای مناسبی در بهبود و ارتقای هرچه بیشتر آن ارائه دهیم. امیدواریم که مطلب برای شما مفید باشد. اگر به اطلاعات گسترده‌تری درباره بازاریابی دیجیتال و رفتار مصرف‌کنندگان در عصر جدید در فضای مجازی نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنم، کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر» که نوشته گوگل استرا مطالعه کنید. این کتاب مدل جدید ابداع‌شده در گوگل به نام ZMOT را بررسی می‌کند که ابزاری قدرتمند برای بازاریابان دیجیتال است.

لطفا نظر‌ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره هر یک از مطلب‌های آقای مترجم، در پایین همان مطلب بنویسید. اگر در زمینه مطالب سایت نیاز به اطلاعات دیگری دارید، از آقای مترجم بپرسید تا آن‌چه نیاز شماست را برایتان آماده کنیم.

جمع سپاری چیست

ع‌سپاری به معنی تقسیم یک کار بین تعداد زیادی از افراد است به گونه‌ای که هر فرد بخش کوچکی از آن را انجام دهد. فرض کنید یک سایت خرید اینترنتی با هزاران محصول جدید دارید که باید آن‌ها را برچسب‌گذاری و دسته‌بندی کنید. این کار خسته‌کننده را می‌توانید به تنهایی انجام دهید یا آن را به مجموعه‌ای از افراد واگذار کنید.

اصطلاح جمع‌سپاری یا کار جمعی اولین بار توسط جف هو در سال ۲۰۰۶ مطرح شد. او در مقاله‌ای راه جدیدی ارایه داد که که به کمک آن می‌توانافرادی که مایل به همکاری در یک پروژه یا کسب‌وکار هستند را در آن پروژه مشارکت داد. از آن زمان نمونه‌های متنوعی از جمع سپاری پیاده‌سازی شده‌است. فیس‌بوک از سال ۲۰۰۸ از روش جمع‌سپاری در حوزه ترجمه استفاده می کند و ترجمه وب‌سایتش را به این روش به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کند. ویکی‌پدیا نیز نمونه معروفی از جمع‌ سپاری است. در این وب‌سایت، افراد متخصص‌ و تازه‌کار به شیوه جمع سپاری، بزرگترین دانش‌نامه آزاد در سراسر دنیا را نوشته‌اند.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا استفاده از جمع‌سپاری هوشمندانه است؟ روش‌های مختلف جمع‌سپاری چیست؟ کیفیت خدمات جمع‌سپاری در چه حدی است؟ در ادامه به این سوال‌ها پاسخ داده می‌شود.

روش‌های مختلف جمع‌سپاری

جمع‌سپاری طراحی

اگر می‌خواهید برای شرکت یا محصول جدید خود یک لوگو طراحی کنید، بهترین گزینه جمع‌سپاری طراحی است. قبل از شروع کار، نوع طرح، دستمزد و زمان تحویل آن را مشخص کنید. طراحان علاقه‌مند طرح‌های مختلف لوگو را برای شما آماده خواهند‌کرد. سپس می‌توانید، بهترین طرح را انتخاب کنید.

برتری روش جمع‌سپاری در حوزه طراحی نسبت به شیوه سنتی، افزایش کیفیت و کاهش قیمت است. طراحی به شیوه جمع سپاری در طراحی مبلمان، مد لباس، تبلیغات، ویدئو و ... نیز کاربرد دارد.

جذب سرمایه جمعی

جذب سرمایه جمعی یا جمع‌سپاری مالی به معنی درخواست پول از افراد مختلف است. برای نمونه اگر برای پرداخت اجاره استودیو برای ضبط آهنگ جدید خود به ۱۰ میلیون تومان پول نیاز دارید ، سرمایه‌گذاری جمعی بهترین راه حل است.

برای این منظور لازم است ابتدا یک شرکت فعال در زمینه جمع‌سپاری مالی پیدا کنید. سپس مبلغ مورد نیاز، زمان تحویل و پاداش سرمایه‌گذاران را مشخص کنید. معمولاً هنرمندان، موسسه‌های خیریه و استارت‌آپ‌ها برای جذب سرمایه برای پروژه‌های مختلف مانند پروژه‌های فیلمبرداری مستند، پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه سرطان، تولید محصول‌های جدید و … از روش جمع‌‌سپاری مالی استفاده می‌کنند.

خرده‌کاری

خرده‌کاری به معنی شکستن یک کار به کار‌های کوچک و تقسیم آن بین افراد مختلف است. برای نمونه فرض کنید 1000 عکس در وب‌سایت خود دارید که می‌خواهید متنی برای توصیف هر یک از آن‌ها بنویسید. در این صورت می‌توانید از ۱۰۰۰ نفر بخواهید که هرکدام یک عکس را توصیف کنند. پس از آماده شدن کار، دستمزد هر نفر را محاسبه و پرداخت کنید. با روش جمع سپاری نتیجه در عرض چند دقیقه آماده خواهد شد. به علاوه کار‌ها سریع‌تر، ارزان‌تر و معمولاً با خطاهای کمتری انجام‌ می‌شود. همچنین این روش در اسکن عکس‌ها، ویرایش‌کردن، اصلاح پایگاه‌ داده و ضبط فایل‌های صوتی کاربرد دارد.

نوآوری باز

اگر برای یک شرکت‌ تجاری یا بازاریابی و طراحی یک محصول ایده جدیدی دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، روش نوآوری باز بهترین نقطه برای شروع است. تمام کارکنان یک کسب‌‌وکار یعنی سرمایه‌گذارها، طراح‌ها، مخترع‌ها و بازاریاب‌ها می‌توانند در قالب این روش در آن کسب و کار همکاری کنند. این روش با تلاش یک وب‌سایت جداگانه یا کارمندهای داخلی آن کسب‌وکار پیاده‌ سازی می‌شود.

تقویت ریدینگ

خواندن یکی از چهار مهارت اصلی زبان آموزی است. خواندن و شنیدن دو ورودی اصلی سیستم یادگیری زبان هستند، به همین دلیل با تقویت خواندن دیگر مهارت‌های زبان نیز بهبود پیدا می کنند. با اینکه خواندن متن های انگلیسی کار دشواری نیست، بسیاری از زبان آموزان در این مهارت ضعیف هستند یا از انجام آن می ترسند. در این مطلب چند نکته برای تقویت مهارت خواندن ارائه شده است که به شما کمک می کند در هر سطحی که هستید خواندن خود را بهبود ببخشید.

1. برای پیشرفت در خواندن بهترین راه خواندن، خواندن و خواندن بیشتر است. باید اشتهای خود را برای خواندن افزایش دهید و آن را به یکی از عادت های روزانه خود تبدیل کنید. شاید اصطلاح book worm (کرم کتاب) در انگلیسی یا خوره کتاب در فارسی را شنیده باشید. این اصطلاح برای معرفی افرادی به کار می رود که لذت اصلی زندگی آن ها کتاب خواندن است. از شما نمی خواهیم همه کارها و تفریح های خود را کنار بگذارید و فقط کتاب بخوانید. بلکه هدف تبدیل عادت کتاب خواندن به یک رفتار روزمره است. روزانه یک ربع یا نیم ساعت حتما به انگلیسی مطالعه کنید.

7. راه دیگر برای رسیدن به درک مطلب دلخواه این است که خواننده فعالی باشید. یعنی در زمان خواندن خودتان را به جای نویسنده بگذارید و سعی کنید درمورد متنی که میخوانید حدس بزنید یا هوشمندانه ادامه آن را پیش‌بینی کنید. می‌توانید برای افزایش تمرکز زیر بعضی قسمت‌ها خط بکشید یا آن را های‌لایت کنید، حاشیه‌نویسی کنید، یادداشت‌های کوتاه به کتاب یا متن اضافه کنید، جمله هایی را با کلمه های متفاوت بنویسید یا سعی کنید همان جمله‌ها را با کلمه های خود و به زبان خود بازنویسی کنید. خواندن بدون فکر کردن مانند غذا خوردن بدون هضم کردن است. اگر همه حواس خود را روی متن بگذارید و با آن درگیر شوید، هم بهتر متن را درک می کنید و هم سرعت بیشتری خواهیدداشت.

ارتقای مهارت نوشتن

ما انسان‌ها برای برقراری ارتباط از صحبت کردن و نوشتن کمک می‌گیریم. برخی به راحتی می‌توانند واژگان مورد نیاز برای بیان جمله‌هایشان را بیابند اما برخی دیگر نیازمند جست‌وجوهای طولانی برای یافتن واژه دقیق هستند. یکی از جنبه‌های مهم نوشتن استفاده از گرامر صحیح است. اما گرامر همه چیز نیست. نکته‌های بسیار دیگری هم هستند که برای نوشتن به آن‌ها نیاز داریم.

از نشانه‌های یک متن ضعیف استفاده بیش از حد کلیشه‌ها، قیدها و عبارت‌های طولانی است. نوشتن یک هنر است و مانند هنرهای دیگر به آموزش و تمرین نیاز دارد. انگلیسی را برای اهداف درسی یاد بگیرید یا بخواهید در کارتان از آن استفاده کنید، در هرصورت مجبورید بنویسید. ممکن است نیاز به نوشتن گزارش کار، تکلیف درسی یا یک ایمیل به زبان انگلیسی شوید. نوشتن همچنین به ارتقای سایر مهارت‌های زبان نیز کمک می‌کند. پس باید به نوشتن نیز در حد صحبت کردن اهمیت داد و برای بهبود آن تلاش کرد. تمرین نوشتن خسته‌کننده نیست، بلکه جذاب و هیجان‌انگیز است.

فواید نوشتن برای ارتقای سایر مهارت‌های زبان

  • نوشتن، گوش دادن، خواندن و صحبت کردن وقتی در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند، بهتر در ذهن می‌مانند. به همین دلیل است که در کلاس‌های آموزش زبان سعی می‌کنند به هر چهار مهارت اصلی بپردازند.
  • اگر هر نکته جدیدی را که می‌آموزید در نوشتن و گفتن به کار ببرید، هم بهتر آن را یاد می‌گیرید و هم آن نکته را فراموش نخواهیدکرد.
  • نوشتن برای بهبود صحبت کردن مفید است. آیا تا به‌حال پیش آمده که هنگام صحبت کردن واژه‌ها را فراموش کنید؟ در نوشتن می‌توانید نوشتن را با سرعت کمتر برای خود بازسازی کنید و به تمرین بپردازید.
  • با نوشتن می‌توانید مهارت‌های دیگر خود را تمرین کنید. می‌توانید واژه‌هایی که به تازگی آموخته‌اید یا گرامرهای جدید را به‌کار ببرید و تمرین کنید. می‌توانید اندیشه‌های جدید را مکتوب کنید. اگر شما نخواهید کسی نمی‌تواند آن‌ها را بخواند.

با توجه به نکته‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم حتما به اهمیت نوشتن و بهبود آن پی برده‌اید. پس بهتر است شروع کنیم.

1. برای ارتقای مهارت نوشتن داستان بنویسید

آیا یک لیست از واژه‌هایی که جدید یاد گرفته‌اید و باید مرور کنید، دارید؟ اگر ندارید سریع دست به کار شوید و یک لیست درست کنید. اگر چنین لیستی دارید، یک داستان کوتاه بنویسید و سعی کنید از این واژه‌ها در داستان خود استفاده کنید. این شیوه به شما کمک می‌کند واژه‌ها را بهتر در ذهن نگه‌ دارید و کاربرد درست آن‌ها را بیاموزید. هرچه داستانی که می‌نویسید خنده‌دارتر باشد، واژه‌ها بهتر در ذهنتان می‌مانند. ذهن ما اتفاق‌های شاد را بهتر جذب می‌کند. می‌توانید داستانی که نوشته‌اید را به دوستانتان نشان دهید یا آن را در وبلاگ شخصی خود بگذارید و از مخاطب‌ها بخواهید نظر بدهند و اشکال‌ها را گوشزد کنند. این‌گونه هم خطاهای خود را می‌فهمید و هم تشویق می‌شوید که داستان‌های بیشتری بنویسید.

مترجم فارسی به انگلیسی برای فیلم تقویت زبان

7- تقویت زبان با ترجمه دقیق بیان جمله ها همراه با فیلم

در این مرحله بدون متوقف کردن فیلم جمله ها را با صدای بلند همراه بازیگران بگویید. اندکی تاخیر ایرادی ندارد اما فیلم را متوقف نکنید. سعی کنید علاوه بر تلفظ، لحن و بیان بازیگران را هم حفظ کنید. با این تکرار و همراهی شما حس هر جمله را بهتر درک می کنید و در موقعیت های مشابه جمله ها و کلمه های مرتبط را بهتر به یاد می آورید.

ممکن است با این روش دیدن یک فیلم بسیار طولانی شود اما مهم نیست! شما فیلم را برای تقویت زبان می بینید. پس صبور باشید و به برنامه خود عمل کنید. پس از چند ماه مشاهده خواهیدکرد که توانایی شنیداری و گفتاریتان بسیار پیشرفت کرده است.فیلم به دلیل استفاده از واژه ها، اصطلاح ها و جمله های روزمره از بهترین ابزار کمک آموزشی برای تقویت زبان است. از طرفی به دلیل جذابیت های تصویری مخاطب را خسته و کسل نمی کند و باعث می شود زمان بیشتری را به یادگیری اختصاص دهید. فیلم دیدن به تنهایی شاید تعدادی واژه به شما بیاموزد اما چندان مفید نیست. با استفاده از شیوه ای که به شما آموزش دادیم فیلم دیدن اندکی کندتر می شود اما وقتی پیشرفت سریع خود را مشاهده کنید، علاقمند می شوید که این شیوه را مدام تکرار کنید و با کمک آن زبانتان را تقویت کنید.

در این مطلب متوجه شدید برای آموختن زبان انگلیسی و تقویت مهارت های خود، لازم نیست الزاما در کلاس های خسته کننده و وقت گیر شرکت کنید. گرچه این کلاس ها می توانند بسیار مفید باشند، ولی فعالیت های جذابی مثل فیلم دیدن، می تواند به شما کمک کند که زبان خود را تقویت کنید. اگر برایتان سوال پیش آمده که چه فیلمی می تواند برای تقویت زبان مناسب باشد، آقای مترجم را پیگیری کنید. در مطلب بعدی فیلم های مناسب برای تقویت زبان به شما معرفی می شود.

علاوه بر فیلم دیدن، روش های متنوع و جذاب دیگری برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی وجود دارد؛ می توانید رمان بخوانید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، می توانید در زمان استراحت و وقت های تلف شده خود، وقتی در راه هستید یا تلویزیون می بینید، با اپلیکیشن های موبایل، مهارت های زبان خود را تقویت کنید. یادگیری زبان آن قدر که فکر می کنید، سخت و آزار دهنده نیست. کافی است راه و روش درست آن را یاد بگیرید و مهم تر از آن، به آن ها عمل کنید.

چگونه با کمک فیلم زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم

ترجمه فارسی به انگلیسی

داستان انگلیسی آقای فاکس شگفت انگیز- رولد دال

آقای فاکس شگفات انگیز

رولد یکی از بزرگترین داستان نویسان کودک است و همچنین بین بزرگسالان نیز بسیار محبوب است. شروع با کتاب‌های کودکان یک راه خوب برای آغاز خواندن رمان های انگلیسی است. این کتاب‌ها معمولاً توطئه های هیجان انگیز و گفت وگوهای سرگرم کننده ای دارند و شما را به همراهی با قهرمان داستان ترغیب می کنند.

اطلاعات بیشتر دانلود از ساینسیکا

نوشته های مرتبط با این مطلب

داستان انگلیسی ماجرای عجیب سگی در شب- مارک هادن

ماجرای عجیب سگی در شب

این داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان مبتلا به اوتیسم به نام کریستوفر است. هنگامی که او قتل سگ همسایه اش را کشف می‌کند تصمیم می گیرد آن را بررسی کند. کتاب از دیدگاه کریستوفر و با توصیف‌های روشن و ساده او از هر چیزی که می‌بیند، شما را به یک سفر جذاب می‌برد. داستان جذاب این کتاب برای تقویت زبان مفید است

امیدواریم که این رمان های انگلیسی کوتاه راه مطالعه کنید و در کنار لذت بردن از بهترین داستان های جهان، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. اگر داستان یا رمان دیگری مطالعه کرده اید که برایتان مفید بوده است، آن را در پایین این مطلب به ما و خوانندگان وب سایت آقای مترجم معرفی کنید.

ناربو


ناربو یک بستر جمع سپاری ترجمه از طریق موبایل است.
متن در ناربو به بخش‌های کوتاه معنی دار تقسیم می‌شود. هم زمان مترجم‌های متعدد ناربو این بخش‌ها را ترجمه می‌کنند. متن نهایی به کمک الگوریتم‌های هوشمند ناربو ارزیابی می‌شود و به شما تحویل داده می‌شود.

جمع سپاری ترجمهچیست؟

جمع سپاری به این معنی است که یک کار بزرگ بین تعداد زیادی تقسیم می‌شود. این افراد قطعه‌های کوچک کار را انجام می‌دهند و این قطعه ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به این ترتیب کار بزرگ انجام شده‌است؛ با این تفاوت که زمان انجام کار به شدت کاهش یافته است. جمع سپاری در حوزه‌های مختلف استفاده‌است.

جمع سپاری ترجمه

آیا ترجمه قابل جمع سپاری است؟

اگر صادقانه صحبت کنیم، بیشتر افراد معتقدند که ترجمه گروهی یا همان جمع سپاری ترجمه غیر ممکن است! این فراد سه دلیل برای مخالفت خود با شیوه ترجمه گروهی بیان می‌کنند.

1.کیفیت ترجمه قابل اندازه‌گیری نیست، پس نمی‌توان ترجمه یک متن را بدون افت کیفیت بین چند نفر تقسیم کرد.

2.ترجمه نوعی مهارت است. هر کسی سطحی از مهارت را دارد و افراد مختلف در یک سطح نیستند. بنابراین ترجمه‌های مشابه با کیفیت یکسان انجام نمی‌دهند.

3.مترجم باید علاوه بر تسلط بر زبان دوم، با موضوع تخصصی محتوای ترجمه نیز آشنایی داشته‌باشد. پس هر مترجمی نمی‌تواند هر متنی را ترجمه کند.

واقعیت آن است که همه ایرادهایی که به ترجمه گروهی وارد است، قابل حل است و ناربو این ایرادها را برطرف کرده‌است.

1.بر خلاف تصور عموم مردم، کیفیت ترجمه قابل اندازه‌گیری است. معیارهای مشخصی برای اندازه‌گیری کیفیت ترجمه به صورت کمی وجود دارد. تیم ناربو با این الگوریتمها کیفیت ترجمه مترجم‌ها را ارزیابی میکند و فقط مترجم‌های حرفه‌ای را در تیم خود وارد می‌کند.

2.ترجمه نوعی مهارت است، ولی این مهارت‌ها قابل یادگیری است. تیم ناربو، با آموزش نکته‌های کاربردی در این حوزه، مهارت‌های مورد نیاز را به مترجم‌های خود آموزش می‌دهد. به این صورت سطح قابل قبولی از ترجمه را تضمین می‌کند.

3.ناربو با توجه به مهارت مترجم‌ها، متن مرتبط با آن تخصص را در اختیارشان قرار می‌دهد. بناربراین تخصصی بودن متن ترجمه شده قابل تضمین است.

ناربو برای چه کسانی مناسب است؟

ناربوبرای چه کسانی مناسب است؟

ناربو برای همه کسانی که به ترجمه متون، کتاب و تولید محتوای اختصاصی برای وب‌سایت خود نیاز دارند، مناسب است. این افراد با استفاده از ناربو، متن ترجمه شده را سریع، با کیفیت قابل قبول و ارزان دریافت می‌کنند.

ناربو برای مشتری‌ها چه مزایایی دارد؟

سرعت در ترجمه
با توجه به تعداد بسیار مترجم‌های ناربو، متن ترجمه‌شده به سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد. ناربو تا 50% در زمان صرفه جویی می‌کند.
کیفیت در ترجمه
الگوریتم‌های هوشمند ناربو کیفت ترجمه را تضمین می کنند. در نهایت ترجمه با کیفیت قابل قبول به دست شما می‌رسد.
صرفه اقتصادی در ترجمه
ناربو از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. با ناربو تا 40% هزینه‌های ترجمه و تولید محتوای خود را کاهش دهید.

سفارش ترجمه ی خود را ثبت کنید

مترجم های ناربو چه کسانی هستند؟

همه کسانی که زبان انگلیسی آموخته‌اند، می‌توانند با ناربو درآمد کسب کنند. اگر دانشجو هستید، کار می‌کنید و بسیار مشغولید، ولی تمایل دارید در زمان استراحت و اوقات فراغت خود درآمد کسب کنید، ناربو این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

کارافرینی

پس هیچ وحی منزلی در کارآفرین شدن همه نیست؛ روشن است که به‌طور مشخص حدود ۱۰۰ برابر کارآفرینان خوب و موفق به کارمندان خوب، متعهد و حرفه‌ای نیاز است و طبیعی است که هر دو با ارزش هستند.

پس از راه‌اندازی یک کسب‌وکار (در هر شکل یا اندازه‌ای که باشد) کارکنان آن کسب‌وکار موتور محرک آن هستند. کدام شرکت فناور را سراغ دارید که بتواند بدون نیروهای کلیدی خود دوام بیاورد؟(همهٔ ما خبرهایی دربارهٔ دعواهای حقوقی غول‌های فناوری سر مهاجرت یک خبره از یک شرکت به شرکت دیگر شنیده‌ایم.)

چیز دیگری که در دنیا بسیار متداول‌تر از ایران است کارآفرین شدن کارکنان باتجربه است؛ یعنی یک فرد مثلاً ۵ سال در یک شرکت فناور بزرگ کار می‌کند، تجربه می‌آموزد، ابزارها و فنون را می‌شناسد و… سپس استارتاپی جدید را راه می‌اندازد. برای همین است که متوسط سن بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها مثلاً در سیلیکون ولی بسیار بیشتر از ایران است.

در پایان همان‌گونه که بارها گفته‌ام، باز هم تکرار می‌کنم که اکوسیستم استارتاپی ایران در حالت نوزادی است و همه ما در آغاز یک‌راه طولانی و در حال یادگیری بیشتر درباره استارتاپ‌ها هستیم.

12