ناربو

چهارشنبه 17 آبان 1396
15:31
مترجم


ناربو یک بستر جمع سپاری ترجمه از طریق موبایل است.
متن در ناربو به بخش‌های کوتاه معنی دار تقسیم می‌شود. هم زمان مترجم‌های متعدد ناربو این بخش‌ها را ترجمه می‌کنند. متن نهایی به کمک الگوریتم‌های هوشمند ناربو ارزیابی می‌شود و به شما تحویل داده می‌شود.

جمع سپاری ترجمهچیست؟

جمع سپاری به این معنی است که یک کار بزرگ بین تعداد زیادی تقسیم می‌شود. این افراد قطعه‌های کوچک کار را انجام می‌دهند و این قطعه ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به این ترتیب کار بزرگ انجام شده‌است؛ با این تفاوت که زمان انجام کار به شدت کاهش یافته است. جمع سپاری در حوزه‌های مختلف استفاده‌است.

جمع سپاری ترجمه

آیا ترجمه قابل جمع سپاری است؟

اگر صادقانه صحبت کنیم، بیشتر افراد معتقدند که ترجمه گروهی یا همان جمع سپاری ترجمه غیر ممکن است! این فراد سه دلیل برای مخالفت خود با شیوه ترجمه گروهی بیان می‌کنند.

1.کیفیت ترجمه قابل اندازه‌گیری نیست، پس نمی‌توان ترجمه یک متن را بدون افت کیفیت بین چند نفر تقسیم کرد.

2.ترجمه نوعی مهارت است. هر کسی سطحی از مهارت را دارد و افراد مختلف در یک سطح نیستند. بنابراین ترجمه‌های مشابه با کیفیت یکسان انجام نمی‌دهند.

3.مترجم باید علاوه بر تسلط بر زبان دوم، با موضوع تخصصی محتوای ترجمه نیز آشنایی داشته‌باشد. پس هر مترجمی نمی‌تواند هر متنی را ترجمه کند.

واقعیت آن است که همه ایرادهایی که به ترجمه گروهی وارد است، قابل حل است و ناربو این ایرادها را برطرف کرده‌است.

1.بر خلاف تصور عموم مردم، کیفیت ترجمه قابل اندازه‌گیری است. معیارهای مشخصی برای اندازه‌گیری کیفیت ترجمه به صورت کمی وجود دارد. تیم ناربو با این الگوریتمها کیفیت ترجمه مترجم‌ها را ارزیابی میکند و فقط مترجم‌های حرفه‌ای را در تیم خود وارد می‌کند.

2.ترجمه نوعی مهارت است، ولی این مهارت‌ها قابل یادگیری است. تیم ناربو، با آموزش نکته‌های کاربردی در این حوزه، مهارت‌های مورد نیاز را به مترجم‌های خود آموزش می‌دهد. به این صورت سطح قابل قبولی از ترجمه را تضمین می‌کند.

3.ناربو با توجه به مهارت مترجم‌ها، متن مرتبط با آن تخصص را در اختیارشان قرار می‌دهد. بناربراین تخصصی بودن متن ترجمه شده قابل تضمین است.

ناربو برای چه کسانی مناسب است؟

ناربوبرای چه کسانی مناسب است؟

ناربو برای همه کسانی که به ترجمه متون، کتاب و تولید محتوای اختصاصی برای وب‌سایت خود نیاز دارند، مناسب است. این افراد با استفاده از ناربو، متن ترجمه شده را سریع، با کیفیت قابل قبول و ارزان دریافت می‌کنند.

ناربو برای مشتری‌ها چه مزایایی دارد؟

سرعت در ترجمه
با توجه به تعداد بسیار مترجم‌های ناربو، متن ترجمه‌شده به سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد. ناربو تا 50% در زمان صرفه جویی می‌کند.
کیفیت در ترجمه
الگوریتم‌های هوشمند ناربو کیفت ترجمه را تضمین می کنند. در نهایت ترجمه با کیفیت قابل قبول به دست شما می‌رسد.
صرفه اقتصادی در ترجمه
ناربو از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. با ناربو تا 40% هزینه‌های ترجمه و تولید محتوای خود را کاهش دهید.

سفارش ترجمه ی خود را ثبت کنید

مترجم های ناربو چه کسانی هستند؟

همه کسانی که زبان انگلیسی آموخته‌اند، می‌توانند با ناربو درآمد کسب کنند. اگر دانشجو هستید، کار می‌کنید و بسیار مشغولید، ولی تمایل دارید در زمان استراحت و اوقات فراغت خود درآمد کسب کنید، ناربو این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه مدیریت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]