بازاریابی از طریق تلفن همراه

شنبه 30 دی 1396
15:25
مترجم

تلفن های همراه تبدیل به یک جزء ضروری در زندگی ما شده اند و بسیار مهم است که بازاریاب ها به اهمیت این مساله توجه ویژه ای نمایند. تلفن‌ همراه در طول روز در جیب ما و هنگام خواب کنار ما است و ما در طول روز هر لحظه به آن سر می‌زنیم و آن را وارسی می کنیم. این امر اهمیت موضوع بازاریابی از طریق تلفن همراه را افزایش می دهد.

روش های زیادی مانند پیامک و استفاده از انواع نرم افزارها برای بازاریابی در تلفن های همراه وجود دارد و پیدا کردن بهترین راه و روش، بسیار کلیدی و مهم است. در بازاریابی دیجیتالی شما باید این مساله مهم را مد نظر قرار دهید که در فضای دیجیتالی مورد نظر، تلفن همراه یک جزء مهم و غیرقابل حذف است.

6- اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی بستری ارائه می دهد که مجموعه اجزای بازاریابی دیجیتالی شما را یک دست و هماهنگ می کند. بدون آن، بازاریابی شما مانند پازلی می شود که تکه اصلی آن وجود ندارد. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، جریان کارها و وظایف درون مجموعه را جهت دهی و هماهنگ می کند. مهم تر از همه، این نرم افزار نتایج و بازدهی سرمایه مجموعه دیجیتالی شما را می سنجد و به کارآمدی بیشتر آن کمک می کند.

اتوماسیون بازاریابی در حالت بهینه به شما این دید را می دهد که مشخص کنید چه برنامه هایی درست کار می کنند و کدام یک دارای مشکل هستند. این اتوماسیون به شما میزان و سنجه ای ارائه می کند که تاثیر بازاریابی بر خروجی را بررسی و تحلیل کنید.

در این مطلب قصد داشتیم شما را با روش های گوناگون تبلیغ در بازاریابی دیجیتالی آشنا کنیم و راهبردها و راهکارهای مناسبی در بهبود و ارتقای هرچه بیشتر آن ارائه دهیم. امیدواریم که مطلب برای شما مفید باشد. اگر به اطلاعات گسترده‌تری درباره بازاریابی دیجیتال و رفتار مصرف‌کنندگان در عصر جدید در فضای مجازی نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنم، کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر» که نوشته گوگل استرا مطالعه کنید. این کتاب مدل جدید ابداع‌شده در گوگل به نام ZMOT را بررسی می‌کند که ابزاری قدرتمند برای بازاریابان دیجیتال است.

لطفا نظر‌ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره هر یک از مطلب‌های آقای مترجم، در پایین همان مطلب بنویسید. اگر در زمینه مطالب سایت نیاز به اطلاعات دیگری دارید، از آقای مترجم بپرسید تا آن‌چه نیاز شماست را برایتان آماده کنیم.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه مدیریت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]