ترجمه مقاله مدیریت ماجرای ناپدید شدن پیرمرد

دوشنبه 27 شهريور 1396
16:03
مترجم


ترجمه مقاله مدیریت ماجرای ناپدید شدن پیرمرد 100 ساله به ایران رسید

رمان «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» نوشته یوناس یوناسن با ترجمه شادی حامدی برای چاپ توسط به‌نگار آماده شده و به زودی راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش ایران سپید این کتاب که در سال 2009 در اروپا منتشر شد و به سرعت توانست به یکی از پرفروش‌ترین آثار سال تبدیل شود.منتقدان نیز،‌ بعد از انتشار این کتاب، تخیل و خلاقیت نویسنده‌اش را ستودند.

این رمان، روایت پیرمردی به نام آلن کارلسون است که قرار است در ضیافتی که خانه‌ سالمندان محل سکونت‌اش در روز تولد 100 سالگی‌اش برای او بر پا کرده، شرکت کند. اما علاقه‌ای به این کار ندارد و به همین دلیل از پنجره‌ اتاق خود گریخته، چمدانش را هم با خود می‌برد و ناپدید می‌شود. این اتفاق، تازه ابتدای داستان و اول ماجراست.

یوناسن یکی از نویسندگان مطرح در کشورهای اسکاندیناوی است و جوایز متعددی چون جایزه‌ی بازار کتاب سوئد، جایزه خدمات ترجمه آنلاین و جایزه‌ بهترین کتاب صوتی دانمارک و نیز جایزه‌ ادبی اسکاپاداس را به دست آورده است.

از کتاب «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» در سال انتشارش 3 میلیون نسخه در اروپا به فروش رفت. فلیکس هرنگرن هم یک فیلم سینمایی بر اساس این کتاب ساخت که کمپانی دیسنی حق پخش جهانی آن را خریداری کرد.

این کتاب که هم اکنون مراحل فنی چاپ را توسط نشر به‌نگار طی می‌کند و به زودی منتشر خواهد شد.



[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه مدیریت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]